Astronomía na beirarrúa: Feira da primavera 2010 no Barrio de San Pedro

30.4.10

Feira da primavera 2010 no Barrio de San Pedro

O sábado 8 de Maio estaremos cos telescopios de Astronomía na beirarrúa na Feira da Primavera do Barrio de San Pedro, en Compostela... Achegádevos a pasar o día no barrio! Montaremos os telescopios á tardiña. Estades tod@s convidad@s!
Entre outras cousas desfrutaredes da
- Charanga Trópico de grelos
- Cé orquestra pantasma
- A caixa de Tambora
- Cabaret de Novo Circo
- Sound System
- Astronomía na Beirarrúa e...
- ás 22:00 os Mordecáns en concerto.

Etiquetas:

11 Comments:

At 12:49 da tarde, Anonymous Voyance pure said...

Seu blog é uma fonte de informação, eu sou um ávido leitor e desejo-lhe boa sorte.

 
At 1:14 da tarde, Anonymous Voyance gratuitement said...

Me gusta mucho este blog es un gran placer leer algo nuevo e interesante.

Voyance gratuite en ligne

 
At 2:29 da tarde, Anonymous voyance gratuite mail said...

Mis felicitaciones por su sitio! Me ayudó mucho y disfrutado, especialmente todas sus acciones son interesantes. Larga vida a su sitio. Por encima de todo, nunca darse por vencido; tu blog es realmente genial!
Buena suerte

 
At 10:21 da manhã, Anonymous voyance mail gratuite serieuse said...

Eu fun a un paseo na súa páxina web. Continuou! Que me pode poñer no compañeiro, porque eu colocar-lo no meu sitio.

 
At 11:18 da manhã, Anonymous voyance gratuite en ligne said...

Obrigado por estes conselhos forte interessante, ele é ótimo para se deparar com artigos tão interessante quanto o seu! Desejo-lhe saúde, longevidade, sucesso, felicidade e paz do coração.
Cordialmente

 
At 11:53 da manhã, Anonymous voyance en ligne gratuite said...

Gran artigo e directo ao punto. Non sei se este é de feito o mellor lugar para preguntar, pero a xente ten calquera ideea onde a empregar algúns escritores profesionais? Grazas

 
At 1:23 da tarde, Anonymous voyance gratuite said...

Este blog tem um monte de simpatia e hospitalidade calorosa
Muito obrigado

 
At 1:42 da tarde, Anonymous voyance par mail gratuite said...

Hola,
una nota rápida para decir que me encanta tu blog, así que no me privo!

 
At 12:53 da tarde, Anonymous voyance mail gratuite said...

Je vous félicite pour ces merveilleux partages. Continuez ainsi !
Amicalement

 
At 12:27 da tarde, Anonymous voyance en ligne said...

Grâce à vous, j'ai pu apprendre beaucoup de choses intéressantes. J'espère en apprendre encore.

 
At 1:49 da tarde, Blogger rosi said...

Un petit pour vous dire que votre blog est super!
voyance gratuite en ligne par mail

 

Enviar um comentário

<< Home