Astronomía na beirarrúa: Outra noite de estrelas na Praza Roxa

16.11.07

Outra noite de estrelas na Praza Roxa

Convidados pola activa Asociación de Veciños "Raigame" do barrio do Ensanche compostelán, compartimos outra noite de estrelas coas veciñas e veciños da zona nova da cidade. As Pléiades, a magnífica estrela dobre Albireo e un cometa Holmes algo máis feble que en días anteriores formaron parte do menú. O Centro Sociocultural do barrio prestounos a pantalla para proxectar as presentacións e o Concello de Santiago tivo -unha vez máis- o detalle de apagar as luces da praza durante case tres horas para facilitar a visión do ceo.

Etiquetas: ,

4 Comments:

At 1:51 da tarde, Anonymous voyance par mail gratuite said...

informações úteis. me sorte eu descobri o seu site por acaso, e eu estou chocado porque esta reviravolta do destino não aconteceu mais cedo! Marquei-lo.

 
At 3:17 da tarde, Anonymous voyance gratuite said...

Acabei de descobrir seu site, uau, isso é realmente bom e francês. Parabéns, manter o bom trabalho. Eu vou voltar e fazer publicidade para o seu site.

 
At 2:59 da tarde, Anonymous Anónimo said...

Your work surprised me a lot because it's been a long time since I found this wonderful sharing.

voyance en ligne

 
At 5:50 da tarde, Blogger Julia said...

I find your site super great, I wish you all the success because you deserve it, good luck and congratulations for this superb site!

Voyance en ligne par mail


 

Enviar um comentário

<< Home